2011. október 24., hétfő

Pannonhalmi fogyokúrát kiegészítő teakeverék 17x1g - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képeken szereplő Pannonhalmi fogyókúrát kiegészítő teakeverék!
Pár hete vettem magamnak, annak ellenére, hogy a felhasználási ideje 2011. 09. 24 , én ezt észre se vettem és megvásároltam. 3 darab filtert használtam el, mert nekem nem ízlik a belőle főzött tea. Nekem túl ,, gyógynövényes ' az íze.
Az összetétele: Csalánlevél, Tarackbúza gyökértörzs, Hársfavirágzat, Kutyabenge kéreg, Borsosmentalevél porított formában. Le is fotóztam az összetevőket, ott grammra pontosan ott van minden adat!
Elvileg segít a fogyókúrában,  segít megakadályozni a tápanyagok felszívódását és vizelethajtó, illetve enyhén hashajtó hatású!
A használati utasítás a doboz oldalán látható, kérlek alaposan olvasd el mielőtt elkezded használni!
AZ AUKCIÓ TÁRGYA A DOBOZBAN SZEREPLŐ 17 DARAB BONTATLAN TEAFILTER! A DOBOZON A FELHASZNÁLÁSI IDŐ 2011. 09. 24 (nem láttam még megromlott teafiltert, szerintem semmi baja nincsen és még bőven felhasználható )!
KÉRLEK FIGYELMESEN OLVASD EL AZ EGYES ÖSSZETEVŐKET ÉS, HA BÁRMELYIKRE IS TÚLÉRZÉKENY VAGY (elsősorban a csalán! ) KÉRLEK NE LICITÁLJ!
Mindenki a fenti információk figyelembe vételével licitájon!
Köszönöm!
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-24 11:37
. Pannonhalmi fogyokúrát kiegészítő teakeverék 17x1g - Jelenlegi ára: 1 Ft